lauantai 26. marraskuuta 2022

"Eikö Neuvostoliitossa ollut sateenkaarta?"

Kun patriootit ovat nielleet liikaa zombipropagandaa, he alkavat oksentaa sitä ihmisten päälle, kertoo Telegram-kanava Solovjinyi pomjot. Moskovassa nainen raivostui kaupan syntymäpäiväilmapallosta, koska siinä oli sateenkaaren värit. Hänen mielestään kyse oli "HLBT-propagandasta".

Nainen: Kuvaan ja lähetän kaikkiin instansseihin!

Myyjä: Kuvatkaa vaan. Eikö Neuvostoliitossa ollut sateenkaarta ilman hinttejä? Eikö ollut värejä?

Nainen: Voi, mitä minulle kerrotte? Minä olen elänyt pitkän elämän! Ja te kerrotte minulle jostain sateenkaaresta.

Myyjä: Kirjottakaa, lähettäkää kaikkiin instansseihin. Jokainen näkee maailman oman turmeltuneisuutensa mukaisesti.

Nainen: Mitä turmeltuneisuudella on tässä tekemistä? Minä en mitenkään voi olla hinttari!

Myyjä: Miksi sitten ylipäätään ajattelette sitä?

Nainen: Miten voin olla ajattelematta, jos sitä on joka puolella. Joka puolella!

Myyjä: Te siis katsotte sellaisia asioita. Ei ole meidän vikamme, että koko maailma on kuin hullujenhuone.

Nainen: Minua tämä yksinkertaisesti vain oksettaa. Oksettaa!

Myyjä: No mitä se meille kuuluu?

Telegram-kanava kehottaa "kaikkiin instansseihin" kuvia lähettäviä muistamaan myös mielisairaalan. "Pelottaa ajatella, mitä he aikovat tehdä tavalliselle sateenkaarelle taivaalla."

Venäjän uutiset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti