Tutkimuslaitos Romirin mukaan Venäjän hyökkäyssodan alun jälkeen television ykköskanavan päivittäinen katsojamäärä on laskenut 33,7 prosentista 25,5 prosenttiin, Rossija 1 -kanavan 30,9 prosentista 23 prosenttiin ja NTV:n 21,1 prosentista 16,6 prosenttiin maan väestöstä. Eniten yleisöään on kasvattanut viestintäsovellus Telegram: 19,1 prosentista 26,8 prosenttiin.
Valtion televisiokanavat ovat sodan alkamisen jälkeen poistaneet viihteen ohjelmistostaan ja korvanneet sen propagandalla "natseista" saaduista voitoista, Venäjän talouden vahvuudesta ja tulevista ydiniskuista Eurooppaan. Ihmiset ovat kyllästyneet yksitoikkoiseen propagandavirtaan ja väsyneet odottamaan luvattua nopeaa voittoa.
Venäjän uutiset
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti